Začalo to docela normálně.Když pominu,že z fyziky zkoušela a psali jsme z chemie a příroďáku :D Druhou hodinu byla matika. Ze začátku bylo všechno normální učitel přišel a dali jsme mu nazpátek čtvrtletku (která je dost podstatná,jelikož s ní všechno souvisí,psali jsme jí v pondělí a včera jsme dostali známky..) a potom nám řekl,že si máme všechno zavřít,což znamenalo,že píšeme 10-ti minutovku.Jelikož bereme kužel,čekala jsem,že budeme psát normálně třeba objem nebo povrch.ALE omyl! Dal nám příklad,kterej byl strašně těžkej a nikdy jsme podobnej nepočítali.Hned jak jsem si přečetla zadání, bylo mi jasný,že to nemůžu nikdy vypočítat.V tu dobu jsem ještě nevěděla, proč jsme z toho psali.Tak jsem si řekla fajn tak dostanu 5 no.Ale potom zkoušel z ještě těžšího příkladu než byl v tý 10-ti minutovce a to už mi začalo bejt podezřelí,protože tohle nikdy nedělal.Tak vyzkoušel asi 4 lidi a všichni dostali 5 a ani se jim nedivim,protože já bych jí dostala taky.Potom teda ten příklad vypočítal sám,ale to už jsem byla hodně naštvaná,protože jsem nechápala co se děje.
Někdy potom o přestávce jsem se dozvěděla,že někdo z vedlejší třídy učitelovi hrábnul do tašky a sebral mu zadání.A jelikož učitel zjistil,že mu to zadání vzali a na matiku má nás a tu třídu, veděl že si to mezi sebou řikáme.Takže kvůli jednomu pitomcovi a blbí vedlejší třídě (ne kvůli všem..) jsme dneska psali a budem mít 5.Neřikám,že nikdo z naší třídy to zadání neviděl jasně,že pár lidem od nás to zadání taky ukázali,ale PROČ to máme odnést všichni? Já jsem to třeba měla celý dobře a ne kvůli tomu,že jsem to veděla,ale protože to umim.
Fakt nechápu proč to udělal.Jako kvůli pitomcovi,kterej je línej se učit,si o nás bude myslet to nejhorší a dostanem 5.Ono ani tak o tu 5 nejde.Jde o to jak si někdo může dovolit hrabat se v učitelových věcech a prostě mu to sebrat.Nechápu tyhle lidi,místo aby se to naučili tak podváděj.Jasně každej má někdy tahák,ale lést do cizích věcí je prostě moc.
Je mi na jednu stranu učitele líto,protože včera když nám dával známky tak řikal,že mu došlo,že tam kvůli něčemu je a potom se dozví,že někdo měl zadání.Musela to bejt pro něj hrozná rána.
Ale na druhou stranu jsem na něj naštvaná.Protože proč to mají odnést všichni? On si třeba myslí,že jsme to zadání měli všichni a přitom to tak neni.A taky mě naštvalo proč se nás nezeptal narovinu,ale udělal to tak,aby měl každej 5.. Uvidim co nám k tomu zítra řekne. Chtěla jsem se rozepsat protože jsem na toho tupce fakt naštvaná.. Je mi jasný,že to stejně nikoho zajímat nebude a tak když se najde někdo,kdo na to bude mít svůj názor nebo si to přečte budi ráda! :)
Asi tak -.- Mě taky nesere ta 5, ale to, že konečně jednou něco chápu, dostanu 2 a on si myslí, že sem podváděla -.- Jestli nám zejtra řekne něco podobnýho, co řekl A., tak jdu za ředitelkou..